| |
campercity.nl De plaats voor camperinformatie |
|
|
|
|
|
| |
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur
|
|
 |
Do Jul 01, 2004 20:07 |
 |
Auteur |
Bericht |
wessie Nieuwkomer

|
| Onderwerp: lpg problemen |
|
|
ik ben in het bezit van een amerikaan, chevrolet die rijdt op lpg, er is een jaar of 3 geleden een 2-tal lpg tanks aan de achterzijde ondergebouwd, in het dashboard zit een "oude"schakelaar waarbij ik kan overschakelen van lpg-benzine,ook is er een schakelaar aanwezig die ik terwijl ik rij op lpg een keus maakt tussen tank no.1 en tank no.2,
ik reed 2 week geleden tank no.1 leeg en zou overschakelen op no.2. helaas ging dit niet en bleef ik staan op de vluchtstrook, later kon ik alsnog op tank 2 overschakelen, bij aankomst bij een benzinepomp kon ik ook geen gas krijgen in tank 1.
wie kan mij vertellen waar ik dit probleem moet zoeken, de schakelaar is goed, en ook de klep op de bewuste tank tikt, _________________ ben een beginnend camperman, |
|
| |
|
|
 |
Do Jul 01, 2004 20:17 |
 |
Auteur |
Bericht |
kees2 Goede prater

|
| Onderwerp: |
|
|
klinkt misschien bot.
ga naar een RDW erkend LPG inbouwstation.
deze kunnen de storing opzoeken en verhelpen en ook zo dat hij aan de eisen blijft voldoen.
ik zie zelf bij APK keuringen veel te vaak geknoei aan deze installatie's
denk aan de veiligheid van je zelf en een ander. _________________ Groeten Kees |
|
| |
|
|
 |
Do Jul 01, 2004 21:25 |
 |
Auteur |
Bericht |
Arvid Kletskous

|
| Onderwerp: |
|
|
Mee eens. Maar de waarschijnlijke oorzaak dat tank 1 niet vol wil is toch de vulklep.
Waarom tank 2 eerst niet en dan wel wil kan allerlei redenen hebben. Nét wel dat contactje maken of op temperatuur komen of iets dergelijks.... _________________ ae
"Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies."
- Groucho Marx |
|
| |
|
|